21 października 2013

Zero.



  Kiedy Addison Nordstorm weszła na imprezę oczekiwała tylko, że się napije i pozbędzie problemów. Nie oczekiwała jednak, że będzie brała udział w grze "Prawda czy wyzwanie". Nie spodziewała się, że będzie wyzwana, aby zrobić coś tak niecenzuralnego. Z całą pewnością nie spodziewała się, że jej najlepsza przyjaciółka, będzie taka przekonywująca.
Wszystko czego chciała to zapomnieć o świecie, dopóki jedno wyzwanie zmieniło wszystko. Jedno wysłane zdjęcie zmieniło sposób w jaki ludzie ją postrzegali.



~*~
Taki jakby prolog mojego nowego tłumaczenia, zgodę na jego tłumaczenie mam tylko ja, więc jeśli gdzieś pojawi się inne, proszę, powiedz mi o tym. 
Opowiadanie całkiem inne niż Her Protector, jednakże mam nadzieje, że Wam również przypadnie do gustu.
Umie ktoś z Was robić ładne szablony? Bo bardzo potrzebuje, byłabym wdzięczna. Jeżeli tak, proszę o kontakt. 




6 komentarzy:

Dziękuje! To na prawdę zachęca do dalszej pracy. #muchlove