16 czerwca 2014

Konfesjonał.



  Muszę coś sprostować, a mianowicie: blog nie jest opuszczony, ani zawieszony.
Będę go dalej tłumaczyła i mam nadzieje, że będzie pojawiał się przynajmniej jeden rozdział w miesiącu, a chciałabym dodawać co tydzień. Na szczęście do pomocy zgłosiła się cudowna @do_ur_thing, za co jestem jej meeega wdzięczna. Poprzednia próba powrotu na tego bloga coś mi nie wyszła, ale postanowiłam, że wezmę się w garść i go dokończę.
Szczerze, to nie wiem nawet co mam Ci napisać. Rozdziały nie pojawiały się dlatego, że miałam taki kaprys i jestem sobie dope i nic nie dodam, nie, nie. Jakoś ostatnio było ze mną kiepsko i dopiero niedawno moje życie jako tako się unormowało. Ostatni miesiąc w szkole był ładnie mówiąc przejebany, cały czas sprawdziany.. a teraz wiadomo; koniec roku, poprawki i zaliczenia. Po prostu mam za dużo na głowie. W szkole ostatni raz pojawiam się w środę i mam wolne, aż do zakończenia roku, więc postaram się w tym czasie przetłumaczyć. Jeżeli jeszcze tu jesteś, to daj znak życia, byłoby mi bardzo miło.

A co do sprawy organizacyjnych:
- jeżeli nie chcesz być już informowana, to poinformuj mnie o tym,
- masz jakiekolwiek pytania? pytaj śmiało ask.fm,
- zostajesz z Addison, Justinem i ze mną? ojejć, dziękuje z całego serduszka #muchlove


13 komentarzy:

  1. jestem tu cały czas i czekam na rozdział
    zapraszam do mnie
    http://donia-99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz informować na tt? @Belieber_032012

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww! Ciesze się, że nie opuściłaś bloga! Cały czas tu jestem i czekam... kc xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tutaj cały czas :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas jestem i czekam na nowe rozdziały:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać! Cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dopiero zaczynam. Blog o Justinie ktory jest duchem ^.^ zapraszam do mnie.nowe rozdzialy codziennie http://shadowisdangerous.blogspot.com/ prosze to dla mnie wazne

    OdpowiedzUsuń
  8. Caly czas jestem ilysm <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje! To na prawdę zachęca do dalszej pracy. #muchlove